Så kontaktar du kommunen

Kommunen arbetar för dig
och alla andra som bor i Härjedalen.
Du är alltid välkommen
att ta kontakt med kommunen
om du undrar över något
eller tycker något.
 
Telefon
Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0680 - 161 00

Vi har öppet mellan klockan 08:00 och 16:00.
Dag före röd dag 8.00 - 12.00

På lördagar och söndagar har vi stängt.
 
E-post
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är
kommun@herjedalen.se
 
Brev
Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till
Härjedalens Kommun
Medborgarhuset
842 80 Sveg
 
Internet
Kommunen har en webbplats på Internet.
Adressen dit är www.herjedalen.se
Du är på www.herjedalen.se just nu
 
Besök
De som arbetar på kommunen
finns i flera olika hus.
Därför är det bäst
att du ringer först
och berättar vem du vill besöka.
Då kan de som arbetar i kommunens växel berätta
vart du ska gå.
Kommunens växel har telefonnummer 0680 - 161 00.
Härjedalens kommun har kontor på flera av orterna i kommunen.
Kommunens största kontor finns i Sveg.
Det heter Medborgarhuset.
Det finns mindre kontor i Funäsdalen, Hede och Ytterhogdal.

Sidinformation

Sidan uppdaterad 2011-08-05 13.55
av Henry Jonasson